15
Honza
Půjdu ted na 15tiletou prohlídku a chtel bych se zeptat slysel jsem ze marihuana a její THC se uklada a ze to jde vyhledat na zacatku tohoto roku sem marihuanu vyzkousel sice malo ale vyzkousel a chci se zeptat jestli je u teto prohlidky i test na marihuanu popripade co by mi hrozilo atd Díky Honza

Odpověděl:
Zdravím, v rámci běžné lékařské zdravotní prohlídky se testy na drogy neprovádí. K jejich provedení by měl mít lékař oprávněný důvod a také by vás o testování měl informovat. Nehledě na to, že pokud jste marihuanu naposled užil v lednu letošího roku, určitě by byly výsledky vašich testů z krve i moči negativní. Takže z tohoto hlediska si starosti dělat nemusíte. Asi bych však na vašem místě další užívání marihuany ještě zvážila, přeci jen i marihuana má svá rizika a může v životě způsobit dost komplikací. Např. mít v patnácti nějaké právní problémy v souvislosti s nelegálními drogami, (což marihuana stále je), by asi nebylo nic příjemného. I když samotné užití drogy trestné není, trestní stíhání hrozí za nakládání s drogami, což může být ledacos. Třeba to, že předáte jointa kamarádům. No, však to ještě zvažte. Jinak nějaké další informace k marihuaně najdete na těchto stránkách v rubrice Cannabinoidy a také v rubrice Drogy a zákony - podrubrika Trestní zákoník.