Jedná se o sleng?
Ondra Doktor
Dobrý den, můj přítel se dostal do spár slečny, která mi je nečím podezřelá - vypadá jako drogová dealerka a feťačka. Mám strach, že ho do něčeho chce namočit. Platí mu veškerou útratu, kredit apd.. on zaslepený penězi dělá všechno co si ona sama řekne.. ona je dokonce o 9 let starší než on! něco jsem si o ní zjišťoval a ve svých informacích má aktivitu - *** nechci zveřejňovat***.. může to znamenat něco jako metafora k hledání nových lidí?? bohužel nemám důkaz, ale mám strach aby se tomu klukovi neco nestalo. A kde bych se eventuelně měl poradit, jak získat důkazy aniž bych ohrozil mého přítele a sebe?? díky moc za odpověď

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, výraz použitý Vámi podezřívanou slečnou (nezveřejněný, ve skryté poznámce) není žádný ustálený slang, druhý samozřejmě může znamenat výrobu pervitinu, ale také i prostý význam toho slova. Jediná možnost, jak někoho usvědčit z toho, že je zapleten do distribuce drog, je předat případ policii. Můžete trvat na vedení jako utajený svědek, abyste sám sebe ani přítele neohrozil. Po pravdě řečeno není ale úplně typické, že by někdo týdny uháněl druhého jen proto, aby mu pak nabídl drogu. Že by za něj slečna jen proto platila? Je to pro mě trochu nesrozumitelné, proč ji podezříváte zrovna z toho. Už mu něco nabídla? Mluvil jste s ním o celé situaci? Také je potřeba říct, že pokud si někdo drogu vzít nechce, těžko ho k tomu takovým způsobem nějaká slečna dožene. Zaměřila bych se tedy i na něj, zkuste mu nabídnout společný čas, jinou zábavu atd.