užívání pervitinu
Sonyka
dobrý den, ráda bych se zeptala jaký máte názor na kouření(inhalování) pervitinu, pohužel pervitin užívám. Nestřílím si . Někdy, když kouřím se mi velmi špatně odkašlává a mám velice zahleněný krk a špatně se mi dýchá. Někdy vykašlávám i takové černé kousky nebo krev při podráždění. Kouřím z alobalu. Moc děkuji a zdravím

Odpověděl: Uživatel Testovací
Dobrý den, díky za Váš dotaz. Je dobře, že i když užíváte velmi rizikovou látku, tak stejně přemýšlíte nad tím, jak Vám škodí. Jedna věc je čistota drogy, kterou užíváte, s tím ale těžko něco uděláte. Způsob užití ale určitě ovlivnit můžete. Je dobře, že neužíváte nitrožilně, je to totiž nejrizikovější způsob aplikace - co se týče různých zdravotních komplikací, infekčních chorob, atd. Kouření pervitinu je tedy v tomto směru bezpečnější. Při spalování pervitinu a různých příměsí (kterými se droga ředí) v dávce však mohou vzniknout velmi nebezpečné (toxické - jedovaté) látky. Jako bezpečnější se v tomto směru jeví aplikace sniff (šňupání) či drogu užívat orálně ve formě kapslí. Každý způsob aplikace má však svá rizika - u orálního užití je třeba dát si maximální pozor na dávkování - množství drogy se totiž vstřebá do organismu více než při kouření např. Co se týče bezpečnosti při užívání drog a snižování rizik s tím spojených je v ČR řada proškolených odborníků - adiktologů, kteří Vám rádi dotazy odpoví osobně a mohou Vám dát řadu důležitých informací. Fungují většinou v terénu (streetworkeři) nebo ve specializovaných centrech (káčka), služby jsou bezplatné, anonymní, můžete i získat pomůcky k co nejbezpečnější aplikaci. Chcete-li, určitě Vám můžeme poslat kontakty na nejbližší místo, kam se dle místa bydliště můžete obrátit.