!!!
Lucka
Mám přítele, který bral před 5 měsíci pervitin, ale ne dlouho,možná že ještě někdy něco zkusil, ale o tom nevím. Nyní nic nebere,má práci, která ho baví, výmečně si zakouří marihuanu... Bojím se,že bude mít nějaké následky, záchvaty žárlivosti nebo úzkosti a bude se uzavírat do sebe...

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, pokud přítel již 5 měsíců pervitin neužívá a netrpí žádnými Vámi zmiňovanými stavy a nedošlo u něj v důsledku užívání pervitinu ani k žádným výrazným změnám psychiky, pak je pravděpodobné, že se tomu tak již nestane (ovšem 100% Vám to nikdo zaručit nemůže – každá droga na každého působí jinak). Nevím, zda Vaše podezření a obavy mají nějaké konkrétní příčiny a ani nevím, jak dlouho se s přítelem znáte a zda jste ho znala i před tím, než pervitin začal užívat, pokud ale k popsanému chování u přítele dochází, pak bez ohledu na to, co je příčinou (může to být pervitin, případně užívání pervitinu tyto doposud skryté problémy spustilo), by bylo dobré problém řešit - nejlépe s pomocí odborníka – psychiatra . Také užívání marihuany není bez rizika a k případným změnám psychiky může přispívat. Doufám, že vše bude v pořádku a přeji hodně štěstí. Mějte se hezky.