peří
FFP
Dobrý den! Je mi 27let. Pred sedmi lety to u me zacalo ze zvedavosti travou. Pul roku nato,az sem se trochu otrkal, sem neodolal pokuseni vyzkouset pervitin, casem kolace, pak to a to a tamto, prakticky vse co mi prislo pod ruku jsem neodmitl a nechal si sam na sobe experimentovat. ze zacatku se mi vsechno dění kolem velice libilo, vsechno bylo tak prosty a jednoduchy..lacinej bezstarostnej zivot. Poslednich par let uzivam uz jen pervitin a marihuanu nepravidelne. Nekdy je tomu 1G peri na tri dny v tydnu,jindy pouze 0,1G jednou v tydnu.I kdyz jsem se naucil neshanet,jeste porad nedokazu odmitnout,a to hlawne ze strachu.Kdyz se vsim seknu ze dne na den(uz naporad)..mam strach, aby se mi pri abst po tech prvnich desiti ctrnacti dnech nevratily neurol. problemy z detstvi..predem diky

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, i když to úplně jasně nepíšete, mám z Vašeho dotazu pocit, že už Vám braní drog moc nevyhovuje. Jestliže máte největší strach z návratu neurologických potíží, myslím, že se bojíte zbytečně. Zdá se, že tyto potíže byly vyřešeny už nějakou dobu před tím, než jste s experimenty začal. Rozhodně by se Vám neměly vrátit vysazením drog, spíše by se Vám naopak mohlo stát, že byste si je znovu přivodil nějakou nevhodnou kombinací. Otázka je, jestli strach ze zdravotních potíží je opravdu to hlavní, co Vám v abstinenci brání...?