XXX
Dobry den chtela bych se zeptat,dostala jsem se do svizelne situace.Seznamila jsem se na netu s klukem ktery se mi zdal jako muj vysneny princ,jenze: poprve kdyz za mnou dojel byl naprosto uchvatny skvele chovani jen mirne extravagantni v chovani ale nebrala jsem to v potaz.Jeho nespavost jsem prikladala zivotnimu stylu.Nelibila se mi sice jeho zaliba v technu ale kazdy ma svuj styl,rikala jsem si.Jenze ted me navstivil a jeho chovani bylo zcela neadekvatni,nekdy jsem mu skoro vubec nerozumela co rika.Stale mrkal ocima jako nejaky tik ale nezdalo se mi to normalni..bez zabran se s kymkoliv bavit,skoro nejedl a radej jen pil alkohol..poslala jsem jej pryc i kdyz nechapal proc..ale ja mam vice mene jasno...myslim si ze neco bere...zapira to a to prece narkomani popiraji...sama drogy neberu nesnasim to a ted mam strach ze me bude nejak obtezovat,jelikoz vi,kde bydlim,nic mi nevzal a delal ze chape proc spolu nemuzem byt.Pisu vam nebot se chci utvrdit v tom,zda-li je opravdu zavisly a na jake projevy jeho chovani se muzu pripravit po tom co jsem ho lidove receno slusne poslala do haje.Dekuji predem za odpoved s pozdravem a pranim hezkeho dne.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Myslím, že pokud jste se rozhodla dál se s dotyčným nescházet, protože se vám jeho chování zdálo neadekvátní, ať už byl pod vlivem drog či nikoli, že jste udělala velmi rozumnou věc. V tuto chvíli asi není podstatné, zda jeho stav souvisel s drogami nebo ne, ale to, že pro vás bylo jeho chování nepřijatelné. Pokud by se jednalo o drogy, tak pravděpodobně o některou ze stimulačních drog (ztráta zábran, nápadná hovornost, nespavost, nechuť k jídlu), pervitin nebo kokain. Pokud by drogy bral, pravděpodobně by to před vámi skutečně popřel. Ovšem přes internet se dá bohužel těžko posoudit, zda jeho chování bylo způsobeno užíváním drog, není možné říct, zda je skutečně závislý a také není možné odhadnout, jak se bude chovat nadále. V případě, že bych s dotyčným mluvila osobně, pak bych vám nějakou informaci dát mohla, ale na základě takto zprostředkovaných informací to bohužel nejde. Nevím, jak je to dlouho, co jste se s ním rozešla a zda se za tu dobu pokusil vás nějak kontaktovat. Chápu, že máte obavy, co bude následovat dál a nevíte si rady, ale asi bych si na vašem místě nedělala zbytečné obavy dopředu. I kdyby jeho chování mělo spojitost s drogami, nemusí to znamenat, že vás bude obtěžovat nebo že by vás chtěl okrást nebo něco podobného. Kdyžtak napište, pokud se situace nějak změnila.