Krevni testy PERVITIN
SENY
Dobrý den mám dotaz, jdu na krevni testy, a cetl jsem ze Pervitin je v krvy 1-3dny, da se nejak pervitin z krve vyloucit drive jako necim nebo tak

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Urychlit vylučování pervitinu z organismu bohužel nejde. Nevím, jaké krevní testy máte absolvovat, zda to budou testy určené přímo k detekci drog v organismu nebo zda se jedná o nějaké vyšetření, které nesouvisí s drogami. Při běžných krevních testech u lékaře se testy na přítomnost drog nedělají, muselo by jít o cílené vyšetření na přítomnost drog a k tomu by musel mít lékař důvod a váš souhlas, pokud jste plnoletý. Bohužel nepíšete žádné podrobnosti, takže konkrétnější odpověď Vám poskytnout nemohu.