jaky pocit mam kdych si vezmu LSD moje sestra prisla domu uplne sjeta a nasla sem to u ni nevim jaks me ma o ni starat

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že chcete sestře pomoci a ptáte se, jak se zachovat. Bohužel nepíšete moc podrobností, abychom Vám mohli nějak konkrétněji poradit. O tom, jak účinkuje LSD se můžete dočíst na našich stránkách pod rubrikou Halucinogeny / LSD. Nevím, jak na tom sestra je, zda je schopná s Vámi komunikovat nebo ne, jaké má droga u ní příznaky (zda má halucinace, je úzkostná, vztahovačná, má strach, je agresivní, má sebevražedné myšlenky... ), zda je to skutečně LSD, co si vzala, nebo je pod vlivem jiných drog, kolik je sestře let, zda je možné, aby Vám pomohli rodiče... Na www.biotox.cz (Encyklopedie rostlinných drog) můžete pod rubrikou Drogy obecně najít "Zásady při poskytování psychologické první pomoci při nezvládání průběhu psychózy po intoxikaci některým z halucinogenů". V případě, že by se dotyčný nacházel v nezvladatelném stavu (agrese vůči sobě či okolí), tak volat záchranku.