Zdenka
Děkuji za odpověď minule,tsty jsme zatím neudělali,protože syn se přiznal,že marihuanu vyzkoušel,nicméně kde ji sehnal/našel ji!/,od koho,kde na ni vzal,kolik stojí atd.mi neodpověděl,prý to jen vyzkoušel.Bydlíme v Rakovníku a opravdu ráda bych si o tom s někým popovídala podrobněji a i syn by to měl s někým nestranným probrat,besedy ve škole asi nejsou to pravé,protože se přece neshodí před kamarády.Děkuji za odpověď a rady.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, bohužel ve Vašem městě přímo Kontatkní centrum pro uživatele nelegálních drog není, níže Vám uvedu kontakt na alkoholicko - toxikomanickou poradnu, kterou též můžete využít. Netuším do jaké míry je pro Vás komplikovaná návštěva Prahy, ale kdyby to bylo přece jenom možné, doporučila bych Vám poradnu SANANIM, která se specializuje právě na práci s rodiči a dalšími blízkými osobami uživatelů. Zde byste se mohla poradit jak postupovat dále, jak s případným testováním, také je zde možnost se v případě zájmu setkat s dalšími rodiči a vzájemně si vyměnit zkušennosti apod.. Využít odborné pomoci je určitě velmi dobré rozhodnutí, besedy ve školách jsou dobrou preventivní záležitostí, ale v případě, že se problém již objevil, je třeba jej řešit jiným způsobem. MEDICENTRUM, s.r.o., AT poradna Politických vězňů 40 Beroun tel : 311 746 119 MUDr. Jan Brychta Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké Školská 30 Praha 1 tel : 284 824 234 mob : 739-268 527 e-mail : ctrnacta@sananim.cz kontaktní osoba : Mgr. Čtrnactá Štěpánka provozní doba poradny : PO až PÁ 9.00 - 19.00 hod. P.S. tato poradna sídlí v prostorách kavárny Cafe Therapy ( v její zadní části ), je zapotřebí se během provozní doby nejdříve telefonicky objednat na první konzultaci, všechny služby jsou bezplatné. Kdyby jste potřebovala ještě nějaké informace, klidně se na nás můžete opět obrátit. Zatím se mějte hezky a ať vše dopadne co nejlépe. Hodně sil Vám, i synovi. M.K.