jak dlouho ve me zustanou drogy a testy
Pj
Dobrý den, chtěl bych se zeptat mám jít na testy v nejbližším termínu (předpokládám že do měsice) krev, moč a možná i něco jiného jen doufám že nepůjdu na rozbor vlasu . A tak bych se chtěl zeptat jak dlouho ve mě tyto látky mohou zůstat a zda je ještě nějaká možnost, že je ještě v sobě mám. Užil jsem tyto drogy jen za účelem zkoušky a nikdy vickrát jsem to neměl :extáze 1tableta přelom léto/podzim 2009, lsd (jen jeden trip) cca podzim 2009, kokain přelom leden /unor 2010 asi 1-2gramy + jsem do zimy 2009 hulil tak 1-2x za týden ale potom jsem přestal a až před +- 2 týdny jsem si zase dal . Tak by mě hlavně zajímalo jestli je možné ještě ve mě vystopovat to lsd, extaze a kokain a jak stebou travou. Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Dobrý den, testy z moči i z krve na LSD, extázi i kokain budete mít zcela jistě negativní. U té marihuany by teoreticky mohl být problém, záleží, kdy vás budou testovat. Z moči lze THC detekovat až jeden měsíc po posledním užití, záleží na frekvenci a intenzitě předchozího užívání. Při občasném užití bývají testy negativní do cca 2 týdnů. Z krve lze užití THC detekovat kratší dobu - do 14 dní, občasné užití do 10 dní. Nevím sice z jakých důvodů a kdo vás bude testovat, ale testy z vlasů jsou dosti nákladná záležitost, používají se spíše zřídka - např. v soudním lékařství. Užití drogy však z nich lze detekovat v podstatě po celou dobu růstu vlasu. Tak ať vám to dobře dopadne a buďte na sebe opatrný, člověk nemusí v životě vyzkoušet všechno:)