syn a pervitin
jana
Dobrý den psala jsem Vám dne 7.4. dotaz na syna pod názven syn a pervitin.Jsme z Čelakovic,blýzko Brandýsa nebo Prahy.Prosím o nějaký kontakt do poradny moc děkuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, využít odborného poradenství je určitě velmi dobré rozhodnutí. Tím, že jste v blízkosti Prahy, doporučila bych Vám spojit se s Poradnou SANANIM, která se specializuje přímo na rodiče a další blízké osoby uživatelů. Poradenské služby jsou bezplatné a je zapotřebí se nejdříve telfonicky během provozní doby objednat na první konzultaci. Poradna pro rodiče, partnery a osoby blízké o.s.SANANIM Školská 30 Praha 1 tel : 284 824 234 mob : 739-268 527 e-mail : ctrnacta@sananim.cz kontaktní osoba : Mgr. Štěpánka Čtrnáctá provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00 hod. P.S. tato poradna je v prostorách kavárny Cafe Therapy v její zadní části. Tak přeji hodně stěstí, když budete potřebovat klidně opět napište. Zatím se mějte hezky, s pozdravem M.K.