Test
Petr
Dobrý den chtěl jsem se zeptat v době testu jsem bral antibitika cefzil a endormed na kašel , měl jsem angýnu a zapoměl jsem to nahlásit, test vyšel negativně , dělal jsem si ho po 3 měsících můžu si být jistý,že vyšel správně nebo mohu mít pochyby,že ty prášky ovlivnily jeho výsledek? Moc děkuji Petr

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Petře, trochu se obávám, že nechápu Váš dotaz. Některé léky sice mohou ovlivnit výsledek testu na drogy, ale když toto nastane, ovlivní ho spíše tak, že je test pozitivní. Jestliže jste měl test negativní, je to v pořádku. Můžete si pro svůj klid udělat test sám v domácích podmínkách, v lékárně si můžete na své náklady zakoupit test na detekci z moče ( cca 100,- ) a test provést. V příbalovém letáku je podrobný postup jak s testem zacházet, použítí je velmi snadné. Netuším na jakou látku jste byl testován a kde a proč jste byl testován, jestli potřebujete ještě něco vědět, napište více informací. Zatím se mějte hezky. M.K.