Jsem závislí na opiu
Ajvn
Už je to 4 roky co jsem závislí na opiu. Podle starého babičina receptu jsem uvařil vývar z makovic, nikdy bych nevěřil tomu, že z této vody může být závislost. Pil jsem to něco okolo půl roku a pak najednou makovice došli. Ten absťák kterej sem dostal, se nedá ani popsat. Bohužel jsem to nevydržel a jsem v tom pořád. Musel jsem je tenkrát sehnat. Do léčebny nemůžu nechci, aby mě někdo v budoucnu napadal, že jsem se léčil za jeho peníze.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, umím si představit, že se Vám do léčebny nechce, ale sám jste již poznal jaké to je prodělat abstinenční syndrom na opiu a víte jak je to nepříjemné. Nejlepší by bylo, kdybyste překonal své předsudky ( Vámi zmíněné obviňování, že se léčíte za cizí peníze ...) a vyhledal odbornou pomoc. Zkoušel jste abstinovat sám a dobře víte, že to moc nešlo. Vyhledejte nejbližší Kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog ( jestli nevíte kde u Vás je, tak napište ještě jednou a uveďte větší města, která jsou Vám dobře dostupná, my Vám kontakt vyhledáme ). Prostřednictvím Káčka si můžete vyřídit detox a tím předejít nepříjemným stavům, které s odvykáním úzce souvisí, nehledě na to, že vysazení psychotropních látek opiátového typu sebou nese i různá zdravotní rizika a určitě je mnohem lepší a bezpečnější, když tento vysazovací proces proběhne pod lékařským dohledem. K Vaší skryté poznámce - opravdu se nebojte a nečekejte na nic, sama od sebe se Vaše závislost nevyřeší, čím déle budete před "A" utíkat další konzumací, tím horší pak bude to vysazování. Možná máte zkušennosti i s jinou látkou ( dle Vašeho srovnání v poznámce ), tím by se pak i vysvětlovalo, proč tak rychle přišla fyzická závislost. O další důvod navíc vyhledat odbornou pomoc a nechat si s tím prostě pomoci. Ničeho se nebojte, opravdu nebudete ani první, ani poslední. Zatím se mějte hezky a napište. M.K.