Mystické zážitky
Rozbitý Talíř
Dobrý den, S přicházejícím jarem mě popadla chuť vyzkoušet nějakou novou drogu a objevovat mystické zážitky z tohoto světa. Minulý rok byl ve znamení šalvěje divotvorné, to jsme jenom tak seděli, přibití k zemí a nechávali se vznášet ve vesmíru. Drogy mi pomáhají přiblížit se k sobě, poznat sebe sama a vyrovnat se s některýma psychickýma problémama. Chtěl bych se zeptat, co byste doporučili ke konzumaci. Viděl jsem v obchodech hitovku z USA Ecsphoria a taky populární Mefedron, který kopou Angláni. Děkuju za rady,

Odpověděl:
Dobrý den, tato poradna slouží především lidem, kteří se rozhodli řešit problém s užíváním drog. Nikoli těm, kteří chtějí sdílet zážitky s experimentováním s různými psychotropními/návykovými látkami. Všechny rady, které na naší poradně podáváme, mají mezi řádky napsáno: "Užívání drog s sebou nese značná rizika pro vás i vaše okolí, proto s ním raději nezačínejte. Pokud už drogy užíváte, snažte se minimalizovat rizika s nimi spojená." V tomto duchu bych vám tedy poradil, abyste obzvláště neexperimentoval s ničím, co není dostatečně prozkoumané a nejsou zatím známa rizika s těmito látkami spojená. Vám speciálně bych doporučoval vzdát se užívání jakýchkoli psychotropních/návykových látek, dokud nenajdete bezpečnější a přirozenější způsob, jak se vyrovnat s psychickými problémy, které zmiňujete (například psychoterapií). Lidé s tímto nastavením jsou totiž nejvíc náchylní ke vzniku závislosti. Nádavkem připojuji odkaz na článek týkající se vámi zmiňovaných drog http://entheo.posterous.com/mefedron-mephedron-spice-legalni-drogy Přeji hezký den. TN