ind4
jsem jiz v dost pokrocilem stadiu zavisl.,a tim myslim,ze uz bezne funguju aniz by si toho nekdo,kdo nevi, vsiml......vadi mi ze mi to prestava vadit ze beru........jsem,kdyz na to prijde,bezdom.a nemam praci(pojisteni mam bez dluhu)..........-je naka sance se z toho dostat aniz by kolem toho byl velkej poprask a veslo se to do mojich financ.moznosti?dekuji.

Odpověděl:
Dobrý den, gratuluji vám k rozhodnutí začít vaši závislost řešit. Stav, který popisujete se mi jeví jako dost velký důvod začít se sebou něco dělat. Bohužel jste však napsal příliš málo informací pro to, abych vám mohl dát nějakou použitelnou radu. Předléčebné poradenství, jehož cílem je zvolit adekvátní léčebné zařízení trvá obvykle 4 až 5 hodinových sezení. Cílem je zvolit takový způsob léčby, který by vám co nejvíce vyhovoval a zároveň byl efektivní. Doporučuji vám obrátit se na nejbližší kontaktní centrum, kde tuto službu poskytují zdarma a anonymně. Pokud potřebujete pomoci s vyhledáním kontaktu, bez obav napište. Hodně štěstí. TN