Marihuana dotazy
Dobrý den kouřím marihuanu a můj známý mi řekl kdybych v tom pokračoval že se to hromadí v mozku a potom to de do střev a poté za pár let selhávají orgány a odumírají.potom se chci zeptat jak dlouho se udrží thc v moči když mi budou dělat pouze orientační test na thc(prodává se v lékárnách).také jsem slyšel že se dají obelstít když hodinu před těma testama sním 2 citrony je to pravda?a že když budu pít hodně mlíka a ocet a budu sportovatt že to pomáhá při odstraňování todle je pravda?podle mě je todle to blbost že to může fungovat.předem děkuji za odpověď.

Odpověděl:
Dobrý den, THC je detekovatelné v moči zhruba 1 - 30 dní, v závislosti na intenzitě užívání. Selhávání orgánů, mléko, ocet i citrony jsou, jak jste správně odhadl, blbosti. Diplomaticky řečeno - patří to mezi drogové mýty. To, co může mírně urychlit vylučování THC z moči je především hodně tekutin. Sport taky rozhodně neuškodí, pokud při něm něco vypotíte. To, že vám neselžou orgány však neznamená, že užívání marihuany je bez rizika. Je to návyková látka a psychická závislost (a s ní související problémy) je tedy značnou hrozbou. Kromě souvisejích zdravotních rizik není zanedbatelné ani riziko konfliktu se zákonem. Ať už vám váš známý řekl cokoli, pokud tím sledoval cíl upozornit vás na riziko, rozhodně se k jeho iniciativě připojuji. Více informací o marihuaně nadete v textech na stránkách této drogové poradny nebo na portálu www.odrogach.cz. Opatrujte se. TN