pervitin v jointu
nn
Dobrý den, Už delší dobu kouřím marihuanu v průměru tak jednou za týden ale to mě netrápí kouřím ji s pár kamarády bohužel ten jeden už začal brát pervitin, který já považuji za největší svinstvo. Včera jsem s tím kamarádem byl na jointu když jsme ho dokuřovali cítil sem nějakou divnou chuť on mi řekl že sem měl asi nějakou divnou chuť v puse, pak sem šel domu když sem se doma podíval na oči nebyli vůbec rudé ale měl sem rozšířené zornice docela dost. Ale zase to já mám večer normálně ale hodně mě překvapilo že se mi nechtělo vůbec spát což normálně po jointu bych šel spát co nejdříve. V té chvíli sem začal mít pochybnosti a mám je do teď protože nevím jestli mi tam ten pervitin dal nebo ne říkal sem si že to poznám podle toho jak usnu a jestli přijde ráno nějaký dojezd ale usnul sem bez větších problémů a ráno taky v pohodě. Chtěl jsem se zeptat jak nejlépe poznám jestli jsem ten perník v tom jointu měl ale nechci chodit na krev. Budu vděčný za co největší info co se týče kouřeni marihuany s pervitinem protože na internetu se mi nic najít nepodařilo (rizika). Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, nic posílat nemusíte, jestli chcete zjistit, zda Vám byl do jointu přidán pervitin ( což dle toho, co píšete, není vyloučené ), dojděte si co nejdříve do lékárny a zakupte si orientační test na detekci z moče ( na metamfetamin - cca 100,- Kč). Můžete si ho sám provést v domácích podmínkách, provedení je velmi snadné a vše je podrobně vysvětleno v příbalovém letáku. Pervitin je detekovatelný v moči v rozmezí 3 - 21 dní, závisí především na intenzitě předešlé konzumace, u Vás by eventuelně šlo o jednorázové užití, takže by na Vás spadala ta nižší hranice. Co se týče rizik, rizika jsou stále stejná jako u všech nelegálních drog. U pervitinu je velké nebezpečí toxických psychóz a také riziko velmi silné psychické závislosti, v kombinaci s THC bych se asi obávala možnosti výskytu psychických obtíží, které mohou nastat jak po THC, stejně jako po užití pervitinu, pervitin veškeré obtíže ještě více umocní a zesílí. Udělejte si co nejdříve test a když budete chtít napište jak Vám to dopadlo. Zatím se mějte hezky. M.K.