Tráva
Kikína
Dobrý den chtěla jsem se poradit o prázdninách jsem zkoušela trávu bylo mi po tom těžko.Druhej den jsem to zkusila znovu to už mi nic nebylo neříkám že jsem na tom závislá ale občas si dám s kámošema ale už mi to příjde zbytečný když někde jsem a má to třeba kámoš tak si snim dám ale já už bych nechtěla a chtěla bych aby mě to už tak nelákalo..:) děkuju přeju hezký den..:) Kristýna

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás Kristýno, sama ve svém dotazu uvádíte, že Vám konzumace marihuany s kamarády již přijde zbytečná, zkuste prostě a jednoduše odmítnout. Možná se obáváte, že si tímto zhoršíte u kamarádů postavení nebo pozici. Bylo by dobré přijít sama v sobě na to, co Vás tedy i přes to, že vnímáte již zmíněnou "zbytečnost" na marihuaně stále láká. Kdybyste si o tom chtěla více popovídat, můžeme Vám doporučit vhodný kontakt, stačí pouze napsat jaká větší města jsou Vám dobře dostupná. Také bych ráda zmínila, že i jednorázová konzumace THC může u disponovaných jedinců vyvolat vážné psychické obtíže, konzumace s sebou přináší široké spektrum rizik stejně jako všechny psychotropní látky a je dobré na toto nezapomínat. Stále je to nelegální droga, která Vám může do života přinést nemalé komplikace. A jestli Vám přijde konzumace marihuany zbytečná, myslím, že je i zbytečné toto vše riskovat. Zkuste o tom popřemýšlet. Zatím se mějte hezky. M.K.