subuxone
dobry den chtela jsem se zeptat muj partner ted dobira subuxone tak se chci zeptat jstli to ma vliv na sperma a jestli se muzem hned pokouset o dite nebo jestli mame jeste chvili pockat dekuju

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, výrazně větším rizikem je, když při otěhotnění užívá návykové látky a léky žena (budoucí matka). Obecně se ze zdravotního hlediska doporučuje před plánovaným otěhotněním minimálně tříměsíční abstinence od všech návykových látek a dodržování zdravého životního stylu. Jako minimální bych tuto dobu doporučovala vyčkat i z toho důvodu, že úplné vysazení léku Suboxone a následná abstinence je zpravidla velmi náročné období a bylo by dobré se plně na zvládnutí tohoto problému soustředit - pak bude vyšší pravděpodobnost, že vše bude v pořádku – nejenom ze zdravotního hlediska. Je důležité, aby partner i po vysazení léku byl v kontaktu s odborníkem a případné problémy s ním konzultoval. Přeji Vám, aby vše dobře dopadlo. Mějte se hezky.