pro paní B.O..
xxx
nevedel jak to napsat a vysvetlit.ale ted jsem to nasel v jinším příspěvku..tak asi takto: nevihledávám společnost, holky kamarádství, .mám strach z toho co si o mě lidi myslí tak se radči ani nebavim abych neplác ňákou kravinu. dřív bych to neřešil zasmál se tomu. Ale teďka bych nejradči utek..ja si sam osobne piko esezenu daval my můj kamarád ktery bere uz pres 3 roky a znate to kamarad nekamarad ale je to dobry kluk ma 18 let.tedka taky nebere takze ani jaa..prej uz konec atd..slysel sem to od neho asi 100 že je stim konec,ze uz to nechce,taky rikal mockrat ze me to uz neda ale zas týned nebo 2 a zase sme si dali..proste fetování se stebou jen táne a táhne překvapí tě a ani neplánujes ze si pořešíš..tak jeste toto jsem chtel napsat at víte co nejvíc informací..predem vam dekuji ze odepíšete..(fet jsem mel popre asi pred rokeme podle me 1,2 mozná 3 čáry tydne,to je průmerne...nejvímc jsem smazil 4 dny...a dávky taky takové vselijake jedenkrat toho je moc podruhe mín atd..)

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás, už jsem odpověděla Váš předchozí dotaz. K tomu, co píšete zde, můžu jen dodat, že ty nepříjemné pocit, které máte ve společnosti, to, že nevyhledáváte kamarádství, děvčata, to, že máte strach, co si o Vás lidé myslí a radši nic neříkáte, abyste neudělal nějakou botu, to může souviset s tím užíváním pervitinu. Asi jste sám již zažil, že při delším braní pervitinu je člověk podezřívavější, úzkostnější... Obvykle se tyhle potíže upraví po nějaké době abstinence od pervitinu, někdy přetrvávají delší dobu, ale s nějakou psychoterapeutickou podporou se to dá zvládnout. Každopádně se určitě tyhle stavy nezlepší a budou se spíš horšit, pokud budete brát dál, budete se víc a víc izolovat od lidí, kteří neberou, a dostat se z toho bude složitější. Pokud máte kamaráda, od něhož berete pervitin, který tvrdí, že už si nedá (a slyšel jste to od něj stokrát), že už vám pervitin nedá (a stejně to dopadne jinak)... asi bych dost zvážila, jestli s ním udržovat kontakt. Protože pokud s ním v kontaktu budete, s největší pravděpodobností se vám přestat nepodaří, stejně jako jemu... není to až tak překvapivé ani neplánované, pokud jste spolu, tak je velká pravděpodobnost, že si spolu dáte, i když původní úmysly mohly být jiné. Zkuste zvážit to kontaktní centrum, jak už jsem Vám psala. Zatím přeju hodně štěstí.