jak stím hnu.
Zvladnu to
dobrý den. Mam docela velkej problem. Beru pervitin. dlouho sice ne žilou ale nosem. dřív sem to přeháněl teď díky ohodně staršímu kamaradovi kterej mě finančně škrtí /Muj šef/ to de cítím se lépe ale proč píšu. Dříve jsem byl společenský zabavní. bavil se s holkama mel partnerky byl zamilovaní. Ponekolika sklamání a důvěře ke kamarádům a přítelkyň jsem přišel hodil všechni do stejného pytle. od té doby jsem změněn a věřím že tomu dost pomohli drogy. ale de mi o to že nevihledávám společnost, holky kamarádství, když nikam nemusim tak nikam nejdu.mám strach z toho co si o mě lidi myslí tak se radči ani nebavim abych neplác ňákou kravinu. dřív bych to neřešil zasmál se tomu. Ale teďka bych nejradči utekl.Sílu na to abych stim seknul mám vadí mi co cítím ze svého okolí takže bych potřeboval pořádně nakopnout správním směrem.

Odpověděl:
Dobrý den, s ohledem na to, co píšete ve skryté poznámce, by u vás asi stálo za úvahu vyzkoušet nějakou formu ambulantní léčby, která by vám výrazně nenarušovala fungování v běžném životě. Mimo to, že byste získal oporu, co se týče zvládání abstinence, měl byste možnost řešit i psychické a sociální obtíže (uzavřenost, nízká sebedůvěra atd...), které popisujete v první části vašeho dotazu. Mohly vzniknout v důsledku užívání pervitinu, ale mohly být třeba v nějaké i méně výrazné formě přítomny ještě než jste začal pervitin brát a pervitin vám mohl v začátcích užívání usnadňovat se těchto nepříjemných pocitů zbavovat. Ale to teď není až tak důležité a tady přes internet je to těžko řešit, k tomu je třeba osobní kontakt s terapeutem. Pokud tedy máte zájem s užíváním pervitinu něco dělat, doporučila bych vám pro začátek vyhledat nejbližší Kontaktní centrum a tam se o možnostech ambulantní léčby poradit. Kontaktní pracovník s vámi probere vaši konkrétní situaci a vaše představy o léčbě a bude vám schopen doporučit specialisty na léčbu závislosti ve vašem regionu. Může vám pomoci i léčbu zprostředkovat. Služby Kontaktních center jsou bezplatné a mohou být i anonymní. Pokud nevíte, kde u vás nejbližší Kontaktní centrum je, můžete se podívat na www.drogy-info.cz vpravo do rubriky Mapa pomoci. (Nebo znovu napište a uveďte region, kde bydlíte a my vám kontakt vyhledáme). Přeji hodně sil a ať to všechno zvládnete.