marihuana
beruška
Dobrý den!!! Jsem aktivní sportovec. A na jednom večírku jsem si dala jointa marihuany. Před tím, jsem to nikdy nezkoušela. Teď mám obavy, že na dopingovém testu mi najdou thc. Prosím, za jak dlouho mi vymizí thc z moči a z krve. Děkuji

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Doba detekce u THC závisí především na intenzitě a délce předchozího užívání. Po jednorázovém užití detekovat z moči cca 14 dní, z krve do cca 10 dní. Pokud byste kouřila marihuanu intenzivně, tak by doba detekce z moči mohla být až několik týdnů (obvykle se uvádí cca měsíc). Nevím, zda vás dopingové testy v blízké době skutečně čekají a případně kdy, takže nedokážu posoudit, zda se v testech THC prokáže nebo už nikoli. Tak přeji hodně štěstí. Závěrem - jistě víte, že kouření marihuany má i jiná rizika, než se to prokáže v testech. Více info o konopných drogách najdete na tomto webu pod kolonkou Cannabinoidy / Marihuana, hašiš.