detoxifikace
Roman L
dobrý den chci se zeptata sem z prahy potřeboval bych detox aspon na 14 dni je my devatenact let potřebuju vysadit subotex hlavně subotex moc vas prosim o telefoni kontakt do bohnic moc krát děkuju ....roman

Odpověděl:
Dobrý den, tady máte kontakty na detox v Bohnicích a U Apolináře. POčítejte s tím, že vysazení subutexu může být i delší než 14 dní. Hodně štěstí. TN Praha 2, Detoxifikační jednotka Apolinář při Všeobecné fakultní nemocnici Detoxifikace Apolinářská 4, Praha 2, 120 00 telefon: 224 968 200; 224 968 204 MUDr. Oliver Nyarhidy http://www.vfn.cz; www.abstinence.cz Psychiatrická léčebna Bohnice, oddělení léčby závislostí - muži Ústavní 91, Praha 8, 181 02 elefon: 284 016 331, 284016 249 Prim. MUDr. Nešpor Karel http://www.plbohnice.cz, www.mujweb.cz/veda/nespor PS: V rámci zachovávání anonymity tazatelů v poradně jsem vaše příjmení v políčku "autor" smazal.