je ještě vůbec šance
Ali
Dobrý den,děkuji za odpověď.Manžel při propuštění měl určeného psychiatra pro ambulantní léčbu,ten ho však hned při první návštěvě vyřadil,že nevidí důvod k pokračování léčby a napsal na soud žádost o zrušení.Manžel mi sám říkal,že asi najde nějakého jiného psychiatra.Jsme z Ostravy.Jednalo se opravdu o jednorázové užití drogy,ale já stejně nerozumím tomu,jak je možné,že selhal tak brzy po propuštění,když byl sam tak pevně rozhodnutý,že už nikdy.

Odpověděl:
Dobrý den, níže vám posílám kontakty na ostravská zařízení, kam by se váš manžel mohl obrátit. Domnívám se, že by to bylo opravdu rozumné, s odbornou podporou se mu bude abstinence zvládat mnohem snáze. Bude se společně s terapeutem moci zamyslet na příčinami svého jednorázového selhání i nad tím, jak něčemu takovému v budoucnu nejlépe předejít. Doléčovací centra jsou zaměřena na bývalé uživatele nelegálních drog, poskytují jak individuální tak skupinovou psychoterapii a také pomoc a poradenství v oblasti sociální. AT ambulance poskytují zpravidla individuální léčbu/doléčování závislosti na alkoholu i jiných návykových látkách, mají status zdravotnického zařízení-psychiatrické ordinace. Ostrava - Moravská Ostrava, Dům na půl cesty - Doléčovací centrum, Renarkon, o.p.s. Následná péče a doléčování Mariánskohorská 1328/29, Ostrava - Moravská Ostrava, 702 00 telefon: 596 638 804; 724 148 882 Iva Valášková http://www.renarkon.cz Ostrava - Zábřeh, Psychiatrická ambulance AT ambulance Náměstí SNP 4, Ostrava - Zábřeh, 700 30 telefon: 900 340 340 MUDr. Štefan Miško Ostrava, AT ordinace při městské nemocnici AT ambulance Kounicova 8, Ostrava, 700 01 telefon: 596 618 916 MUDr. Pavel Havran http://www.help-psych.cz Ostrava, Psychiatrické oddělení při Fakultní nemocnici s poliklinikou AT ambulance 17. listopadu 1790, Ostrava, 708 52 telefon: 597 373 209 Prim. MUDr. Jitka Svobodová http://www.fnspo.cz