Stanovení drog
Rad
Pěkný den, existuje certifikovaná laboratoř ve které lze za poplatek anonymně nechat stanovit přítomnost drog v těle (krev,sliny...). Nemám na mysli domácí screeningové metody stanovení, u kterých je problém s odběrem - např. nebezpečí falšování moči. Bohužel jsem nenašel žádné zařízení, které by komerčně zajišťovalo tuto službu. Jedná se mi o region Brna. Děkuji za odpověď

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, můžete využít Ústřední toxikologickou laboratoř v Praze. To, že žijete v Brně nevadí, vzorek lze zaslat poštou + žádanku od lékaře. Detekce jedné látky stojí 487,- ( např. THC 487,- , THC + pervitin 2x 487,- ). Výsledek testu je pak zaslán lékaři, který žádost vystavil, u něj i probíhá platba. Z krve se testy prování méně, většinou se prování z moče ( v moči se psychotropní látky drží déle ). Máte pravdu, s odběry to nebývá úplně snadné, v zařízeních, kde se takovéto odběry provádí, se to řeší přítomností další osoby stejného pohlaví. Ústřední toxikologocká laboratoř Ke Karlovu 2 ( areál Dětské kliniky, budova A, 1.patro ) Praha 2 tel : 224 967 188 P.S. Bohužel netuším, zda by šlo testování provést anonymně, jelikož je zapotřebí přiložit žádanku lékaře. Zkuste na uvedené číslo zavolat a informovat se, možná by Vám poradili i jinou laboratoř, která by Vám byla blíže. M.K.