tancovani na perniku
speedex
dobry den tancuji uz delsi dobu na party a na diskotekach na pervitinu ale mam strach abych nebyl zavisli.co mam delat potrebuju vsechny pretancovat abych byl nejlepsi ale zaroven se fakt te zavislosti bojim.drive sem tancoval na extazi ale tak dlouho jako pervitin proste nevydrzi..zatim si pred kazdou diskotekou davam jen svalovku ale bojim se jak to bude dal.poradte mi prosim co mam delat.dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, rozhodně by stálo za zamyšlenou, zda Vaše taneční ambice opravdu stojí za to, že spadnete do závislosti. Více informací o této droze naleznete na tomto webu, v rubrice Stimulační látky, v podrubrice Pervitin, tak se na to podívejte. Všichni, kdo začínali s drogami z jakýchkoliv důvodů koketovat, si zajisté na začátku nepřáli být závislí. Bohužel, dříve či později se často závislost dostaví a zpravidla to dobře nekončí. To, co droga zprvu nabízí, je záležitostí pouze dočasnou a zdaleka nevyvažuje to, co příchází posléze ( vážné zdravotní fyzické i psychické požíže, sociální propad, právní problémy atd. ), těch úskalí je celá řada. Jestli chcete něčeho dosáhnou na taneční scéně a je to pro vás tak důležité, tak zapoměňte na konzumaci drog, dejte se fyzicky a psychicky do pořádku, udržujte se v kondici, trénujete, jinak vysněného úspěchu nedosáhnete. Pokud byste si rád o všem, co se k tomuto váže, s někým osobně pohovořil ( což vidím jako velmi rozumné řešení ), napište odkud pocházíte nebo větší města, která jsou Vám dobře dostupná a já Vám doporučím vhodný kontakt. Popřemýšlejte o tom a napište. Zatím se mějte hezky. M.K.