Nicky
Dobrý den, zajímalo by mě po jaké době lze zjistit přítomnost stimulaních drog(pervitin) v organismu. Na jiných stránkách jsem se dočetla, že v moči se dá přítomnost zjistit až do max. 48 hodin po požití. Jak dlouho lze nalézt v krvi, případně jak jinak se to testuje. Děkuji.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, stimulační droga pervitin je prokazatelná v moči v rozmezí 3 - 21 dní, závisí především na intenzitě předešlé konzumace, při občasném užití je detekce z moče možná cca do 10 dní. Prokazatelnost z krve v rozmezí 1 - 3 dny. Detekce ze slin je totožná z detekcí krve. Nejčastěji se provádí testy z moče, jelikož jak vidíte, drží se tam psychotropní látky mnohem déle. Toto jsou pouze orientační údaje, odbourávání toxických látek z organismu je vždy individuální záležitostí, jelikož každý organismus se s tímto procesem vypořádává zcela jinak, také záleží na kvalitě drogy a na frekvenci užívání. Netuším z jakého důvodu se na toto ptáte, zda-li budete chtít napište více, možná bychom Vám mohli poradit i jinak. Mějte se hezky. M.K.