Asi blud
noone
zdravím, ve svých 14letech jsem si několikrát zkusil trávu, na střední jsem hodně kouřil v partě... Problém byl, že jsem se nikdy pak moc nebavil s okolím, tak jsem začal hulit sám a to dost intenzivně... A když jsem se sám zkouřil, tak jsem pak řešil sám sebe... v průběhu toho času co jsem to takhle prováděl jsem si vyzkoušel i perník, extázi a tripy a snad kromě extáze, jsem pořád řešil sebe a lidi a život. Ostatní se bavili dělali blbosti a já jsem pořád řešil co kdo proč jak apod... ze střední mě vyhodili, měl jsem dvě pětky, vůbec jsem se neučil... dostal jsem se na jinou a tam jsem první měsíc praktikoval zase s tim hulením a asi po dvou měsících jsem se pokusil spáchat sebevraždu, ale díky mojí vymaštěnosti a blbosti mě těch 20 pilulek zyrtecu neohrozilo... s pomocí mamky jsem se z toho všeho dostal. dodělal jsem si střední a vůbec drogy neužíval... až do posledního týdne tohodle roku... rozešla se se mnou holka do které jsem zamilovaný nebo spíš po řád toužim, abychom byli spolu, ale díky mojí nedůvěře a emotivnosti a hlouposti, jsem ji od sebe úplně odehnal, to si nemůžu odpustit. je to vlastně 14 dní a ne týden, co jsem zase zakouřil jointa a zase hledal odpovědi na to proč se co stalo a jak tomu šlo předejít.... potkal staré kámoše, dostal se k piku. k piku jsem se dostal, když jsem už vážně uvažoval o sebevraždě. byla to vlastně náhoda, že mi známý v tu chvíli napsal jestli něco chci... dal jsem přednost piku před tím rozhodnutím. týden jsem pak frčel (poprvé jsem měl vlastní psaníčko) a chtěl "to" už skončit, tak jsem vysypal všechno co jsem u sebe měl s tím, že si to před "tím" všechno dám a pak to skončim. po tom co jsem to všechno vyšňupal, jsem ještě textoval Martině co se chystám udělat... a pak si říkám : čím jsem to začal, tím to skončím a zakouřil si jointa. jenže po tom jointu mi začalo bejt hrozně dobře, chtěl jsem začít všechno znovu. seděl jsem v autě a v hlavě mi šrotovalo, jakej jsem, přišel jsem na to co je můj problém a jak ho řešit. říkal jsem si, že když na drogách řeším sám sebe, tak mi prostě něco chybí, nějaká hladina v mozku nebo něco takového. a úplně se tomu poddal. Vím, že problém je už to, že jsem to bral. ale díky tomu, že prostě řeším sám sebe, nechybí mi něco jiného? Koukal jsem se na sebe a svoje chování jakoby z pohledu někoho jiného. byla to opravdu velká intoxikace... Ted na me doléhá to opětovní kouření a to že jsem to piko bral... jakoze to byla hloupost to vsechno, ale zase vsechno spatny je pro neco dobry. nepotřebuji radu o tom že bych byl závislý a nedovedl s tím přestat. Bojim se, že jsem si s tim zasáhl do myšlení tak hrozným způsobem, že se zbláznim, mluvím si sám pro sebe, ptám se sám sebe a sám si odpovídám víc než si to prostě jen myslím. Kdyz porad resim sám sebe a na drogách se nebavím, je mozný že mám nějaký problém v hlavě? nebo jestli ho drogy nastartovali už v těch 14?

Odpověděl:
Dobrý den, stavy, které popisujete, by mohly odpovídat toxické psychóze. Bohužel jste nenapsal, jestli těch 14 dní abstinujete nebo něco užíváte dál. To, co je teď potřeba udělat, je vysadit všechny halucinogeny a stimulanty. Ve vašem případě tedy pervitin a THC. Pokud se váš stav nezačne lepšit do 14 dnů až 3 neděl od posledního užití, vyhledejte psychiatra. Pokud se váš stav zhorší, vyhledejte ho co nejdříve. Pokud potřebujete kontakt, napište odkud jste a zkusíme někoho najít. Opatrujte se. TN