info
Mili
Dobrý večer,syn(18) za mnou dnes přišel a řekl mě na rovinu že lítá v pervitinu a chce toho nechat,občas si dá trávu.Chce se stoho dostat sám,má strach,že přijde o práci a hlavně nechce trápit mě.Bydlí s námi ve společné domácnosti,když je potřeba tak doma udělá.Před rokem a půl začal dělat problémy ve škole,skončil a šel pracovat napřed jen brigády,teď má stálou práci asi púl roku a smlouvu na další rok,chodí pravidelně i přesčasi.Tušila jsem něco ale nikdy nic nechtěl sám říci.Je věčně bez peněz.Snažím se mu pomoci ale na tohle sama nemám.Jsem rozvedená s bývalým manželem jsem v kontaktu tak jsme hned dohodli sezení v nějakém centru.Vím,že tam se vše dovíme.Prosím o ještě nějaké kontakty na pomoc.Jsme s okolí Plzně.Děkuji.M.

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, myslím, že jste zatím postupovali nejlíp, jak to jde. Nemá smysl teď navštěvovat několik služeb najednou, jděte do centra, kam jste objednaní a pracujte tam s nimi na domluvě, jak to teď bude doma vypadat. Syn za Vámi přišel sám, dobrovolně, toho je třeba využít a jednat hned. Nenechte se také uchlácholit tím, že bude "jen" kouřit marihuanu apod. Je potřeba úplná abstinence, změna životního stylu. Pokuste se na řešení spolupracovat i dál s jeho otcem, mužská autorita je v takových případech nezastupitelná. Pokud byste měla pocit, že jste se v centru nedozvěděli, co jste potřebovali, napište, ale hlavně se během sezení tam na všechno ptejte, i kdyby Vám to připadalo hloupé.