synek
anuš
zjistila jsem o svým bejvalým že kouří maryhuanu asi dvakrat a víc v tejdnu a do toho vždy pije alkohol a nejspíš i někdy bere pernik ale to nemám dokazaný.bere si našeho synka ob 14 dnu nanoc. nevim jestli to bere a pije když je malej u něj.mam o neho strach. mužu neco zmoct přes soudy?

Odpověděl: Jana Justinová
Dobrý den, v extrémním případě byste pravděpodobně u soudu uspěla. Možná by ale bylo lepší - hlavně pro Vašeho syna - kdybyste se pokusili o celé věci si promluvit a dohodnout se na jasných pravidlech. Samozřejmě chápu Vaši obavu o syna a máte plné právo do takového prostředí ho nepouštět. Když ale bude bývalý partner vědět o Vašich obavách, může se například pokusit o abstinenci a dítěte se to pak nijak nedotkne. Soudy bych do toho zatahovala asi až na poslední chvíli. Pokud se nedomluvíte sami, zkusila bych dříve navštívit společně odbornou pomoc (psychoterapeuta, mediátora...).