DROGOVÝ TEST
martina
Dobrý den. Mám podezření u svého syna, že užívá marihuanu a LSD. Chci se zeptat zda je možnost s ním zajít do nějakého centra, kde by se případně zjistila přítomnost těchto návykových látek. Prosím o radu, kde se tato centra nachází. Děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, ohledně testování nemusíte docházet nikam. V každé větší lékárně lze zakoupit volně prodejný test na detekci z moče a ten můžete v domácích podmínkách provést, test stojí do cca 100,-Kč. Použití je snadné ( obdobný princip jako těhotenský test ) a podrobný návod k použití je přiložen. Test Vám ale nic nevypoví o celkové situaci, pouze zjistíte zda v posledním období byla či nebyla užita nějaká konkrétní droga. Doporučujeme rodičům, než-li své děti začnou testovat, aby vše potřebné probrali s nějakým odborným zařízením a svoji konkrétní situaci podrobněji rozebrali a připravili se také na obě možnosti výsledku testování. Velmi ráda Vám vhodné odborné zařízení doporučím, když mi napíšete odkud pocházíte nebo spíše města, která jsou Vám dobře dostupná, kvůli snadnějšímu vyhledávání vhodných kontaktů. Mějte se hezky a napište. M.K.