pro paní Baru Orlikvou
xxx
dobry den podarilo se mi abstinovat 3 tydny,ale zase sem si dalminulí týden ve stredu a v pátek...ale už konec!ae nevím jak to mam zvládnout :( uz sem byl tak daleko a zase znovu

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Je mi líto, že se Vám nepodařilo po 3 týdnech abstinenci udržet. Nevím, co Vás vedlo k tomu, že jste si pervitin opět vzal. Bylo by asi dobré se na to podívat, co se stalo a zjistit, co je pro Vás rizikové a příště se tomu pokusit vyhnout. Zkuste mi to klidně napsat, jak se to přihodilo, můžeme se o tom zkusit pobavit, pokud Vám to pomůže. I když je pravdou, že takto přes internet Vám můžu poradit či poskytnout nějakou podporu poněkud omezeně. Chápu, že je to těžké zvládnout a že úplně nevíte, jak s tím naložit. Napadá mě tedy znovu, jestli by nebylo na místě využít nějakou tu odbornou podporu, o níž jsem Vám už psala (Kontaktní centrum v Uherském Hradišti). Měl byste možnost si o tom, jak to s pervitinem máte, s někým promluvit, kdo by Vám mohl poradit, pomoci zvládnout chutě na pervitin, podpořit Vás, pomoci Vám překonat první období bez pervitinu, naučit se zvládat rizikové situace... Zvažte to. Držím Vám moc palce. Uherské Hradiště, Kontaktní centrum Sdružení Podané ruce Průmyslová 819, Uherské Hradiště, 686 01 telefon: 572 540 616 Mgr. Vladimír Kaška http://www.podaneruce.cz