pro paní Kordovou-společný relaps
laguna
Dobrý den,přítel cítí ten náš relaps stejně jako já,lituje toho a už to nechce zažít.jinak já chodím již 4roky k psychiatrovi,kde jsem se léčila substituční léčbou ze závislosti.přítel absolvoval léčení a pak návštěvy K-centra.chyba byla podcenit a uskutečnit to ,,jednou si dáme´´ říká se,že vše zlé je k něčemu dobré,tak snad je to náš případ.musíme to zvládnout,vždyť život bez drog je tak krásný!děkuji a hezký den přeji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, je zajisté velmi dobré, že to, co se stalo, vnímáte oba jako "něco", co již nechcete aby se opakovalo. Určitě bude dobré, abyste oba byli v nějakém podpůrném kontaktu s odborníkem. Dobře zvládnutý a zpracovaný relaps může být do budoucna velkou zkušeností a také velkým poučením, záleží jen na Vás jak tuto zkušenost dokážete pro sebe využít. Je také velmi pěkné, jak pozitivně vnímáte život bez drog, v některých případech se stává, že to tak lidé vnímat nechtějí či neumějí. Děkujeme za Vaši zpětnou vazbu a když budete potřebovat, klidně opět napište. Mějte se hezky a držte se, oba. M.K.