tableta
kiki
dobrý den,chtěla bych se prosím zeptat,co je to za tabletku,zda to není nějaká droga...???je oválná a na sobě má napsáno ,,OEP"...s manželem jsme pátrali,ale nevypátrali... děkuji za odpověď Kristin

Odpověděl:
Dobrý den, zkuste se podívat tady na tento odkaz. Mohlo by to být ono? http://www.pharmer.org/images/foreign/metamizole-oep Jednalo by se o lék proti bolesti neopiátového typu. Jinak opravdu těžko říci takto přes internet. Nejspolehlivější odpověď byste získali, pokud byste si nechali udělat rozbor v toxikologické laboratoři. Ale obávám se, že by to nemusela být úplně levná záležitost. (Ústřední toxikologická laboratoř, Ke Karlovu 2, Praha 2, tel. 224 967 188) Bohužel, nezmiňujete žádné další podrobnosti ohledně situace, takže vám k tomu asi více nenapíšu. Když tak se ještě ozvěte.