drogy a rodina
jarka
Dobry den mam zavisleho syna kteremu bych chtela pomoct ale nevim jak na to nebydli se mnou je mu 27 let svym zpusobem je bezdomovec prijde jen kdyz je ve velke nouzi .diky zavislosti krade prosim o radu dekuji

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, popravdě řečeno moc možností nemáte. Váš syn je dospělý, nežije s Vámi, díky jeho životnímu stylu zřejmě ani kolikrát nevíte kde se zrovna nachází. Sama uvádíte, že příjde pouze když je ve velké nouzi. Netuším odkud pocházíte, ale když napíšete jaká větší města jsou Vám dobře dostupná, můžeme Vám doporučit nějaké odborné zařízení, kam byste se Vy, jako rodič, mohla dojít osobně poradit ( nehledě na to, že si i Vy v takto obtížné situaci zasloužíte podporu ). Motivovat závislou osobu zpravidla nebývá snadné a když vlastně ani nevíte, kde Váš syn je a vídáte ho jen zřídka, je to ještě složitější. Bylo by dobré se s odborníkem poradit konkrétněji a připravit se na další návštěvu Vašeho syna, na to, jak s ním komunikovat a jak ho třeba lépe motivovat k nějaké pozitivní změně. Napište odkud jste a my Vám doporučíme kontakt. Nemusíte se ničeho obávat, poradenství rodiče velmi využívají, jsou to nezávazné bezplatné služby, které můžete využít i anonymně. Zatím se mějte hezky a napište. M.K.