Kde hledat pomoc?
Honza
Dobrý den, chtěl bych se zeptat kam se obrátit o pomoc. Dlouhodobě jsem užíval pervitin, celkem asi 14 let intravenozně. Byli mezi tím občasné pauzy. Poslední rok a půl denně . Momentálně skoro měsíc abstinuji sám,jsem rozhodnutý to vydržet. Došlo to až tak daleko, že jsem několikrát napadl svoji přítelkyni. Mám ale momentálně psychické problémy. Velmi mě to tíží. Deprese, úzkostné stavy, skoro vůbec nespím, stavy vzteku a agrese, občasné halucinace, slyším hlasy. Potřeboval bych pomoci. Kam bych se mohl s těmito problémi obrátit? Kde by mi mohli pomoci hned. Zda by mi mohli dát třeba i prášek na spaní. Jelikož spím v průměru 3-4 hod denně. Vím že po tolika letech je měsíc abstinence asi málo, ale ty stavy jsou hrozný k tomu ty hlasy a tak....

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, gratuluji k měsíční abstinenci, určitě to není jednoduché a je dobře, že píšete. Žádáte vhodný kontakt, rádi Vám poradíme, ale uveďte prosím jaká větší města jsou Vám dobře dostupná, abychom Vám mohli vyhledat případnou pomoc ( jestliže nejste z Prahy ). Pokud je pro vás Praha v dosahu, spojte se s tímto zařízením : Specializované služby CADAS Spálená 12 Praha 1 tel : 222 924 245 e-mail : cadas@sananim.cz MUDr. Minařík Jabub Kdybyste byl ve vážné krizi můžete přijít i bez objednání. V případě psychiatrického vyšetření je nutno zaplatit poplatek 30,- Kč jako u běžných lékařů. Nemusíte se ničeho obávat, toto zařízení se specializuje na psychické obtíže v důsledku užívání psychotropních látek, lékaři vše o Vašich potížích povězte. Držím palce. M.K.