drogy
schurda
Dobrý den již jsem psala pod kod 66303,jmenuji se Churańová.Byla jsem včera za synem v Dobřanech,za 14dní jde syn domu.prosím vás múžete mi napsat kontakt v Karlových Varech,po rozhovoru se synem,který chvíli souhlasí s léčebnou Červený Dvůr a vzápětí to odmítá bych potřebovala a o celé záležitosti hovořit a poradit co já osobně mám dělat dál,jak se připravit na návrat syna,zda mu pomáhat nebo ho nechat jak se říká osudu a čekat co vlastně bude dál,prostě už to nezvládám a oporu v rodině nemám.Děkuji moc za vaše rady,které jste mi poskytli,vždy mi pomohly.

Odpověděl:
Dobrý den, posílám vám adresu na Kontaktní centrum v Karlových Varech, které poskytuje také poradenství a pomoc rodičům, jejichž potomci se dostali do problémů s drogou. Tak si tam zatelefonujte a dohodněte se na osobní schůzce. Určitě budete mít dostatek prostoru s kolegy probrat, jak se k synovi po návratu domů chovat i jak jej k případné další léčbě motivovat. Přeji hodně sil a ať je brzy lépe. Karlovy Vary, Kontaktní centrum, o.s. Světlo Krále Jiřího 38, Karlovy Vary, 360 01 telefon: 353 222 742 Jana Huttová http://www.os-svetlo.net