P
Cassius
Dobrý den mám dotaz ,dcera je zavislá přes 5 let na perníku , prej se chce léčit tak se jí to snažím domluvit.A dotaz: můžu jí dát rovnou na detox nebo musí mít potvrzení od psychologa nebo něco před tím než tam půjde? Děkuji za odpověd

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, je dobré, že Vaše dcera s léčbou souhlasí, jelikož léčba drogové závislosti je léčbou dobrovolnou. Zcela nejlepší by bylo, kdybyste s dcerou navštívili kontaktní centrum pro uživatele nelegálních drog, pracovník kontaktního centra (káčka) by s dcerou promluvil, zhodnotil situaci, doporučil vhodný typ léčby a též by ji pomohl zprostředkovat. Toto je standardní postup. Ve velké většině případů jsou místa na detoxu i v léčebnách obsazená a je zapotřebí být zařazen do pořadníku. V případě, že by místo nebylo hned nebo v nejbližší době volné k nástupu, je možnost intenzivního kontaktu s káčkem, kde pracovníci centra Vaši dceru na léčbu terapeuticky připraví a budou ji oporou, než-li na detox a léčbu nastoupí. Jestli nevíte, kde u Vás kontaktní centrum je, napište ještě jednou a uveďte, která větší města jsou Vám dobře dostupná a my Vám napíšeme kontakt. P.S. přejeme Vaši dceři hodně štěstí na cestě za abstinencí. Zatím se mějte hezky a napište. M.K.