závislost
Ana
Dobrý den reaguji na Vaši odpověď kterou jste mi na můj dnešní dotaz poslali.Jedná se o problém našeho syna ,který problém s drogou má ale nijak ho neřeší .Nejbližší větší město je Mladá Boleslav a nebo Jičín.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, jelikož se jedná o Vašeho syna, bude určitě nejlepším a nejrozumnějším řešením osobní kontakt, kde budete mít dostatek prostoru Vaši konkrétní situaci podrobněji probrat. Uvedu Vám kontakt na Kontaktní centrum, to ve svých službách nabízí i poradneství pro rodiče. Kdyby Vám nevadilo zajet si do Prahy, můžete využít přímo Poradnu, která se na práci s rodiči závislých uživatelů specializuje. Kontaktní centrum o.s. Semiramis Ptácká 162 Mladá Boleslav tel : 326 303 467 Lenka Brynychová, Dis Poradna pro rodiče, patnery a osoby blízké Školská 30 Praha 1 tel : 284 824 234 mob : 739-268 527 ( Mgr. Čtrnáctá Štěpánka ) e-mail : ctrnacta@sananim.cz provozní doba : PO až PÁ 9.00 - 19.00 Tato poradna je v prostorách kavárny Cafe Therapy, v její zadní části. Zkuste popřemýšlet zda-li by nestálo za to si do této poradny zajet. Chápu, že vzhledem k vzdálenosti to může být časově obtížné. P.S. přeji hodně trpělivosti a dostatek sil, když bude třeba, klidně opět napište. M.K.