testy
gimy
Přeji hezký den. Byl jsem pravidelným kuřákem marihuany( cca 1 joint skunku denně) a před týdnem jsem se rozhodl přestat. A co čert nechtěl, bylo my ze zaměstnání oznámeno, že v dohledné době budu muset podstoupit testy moči na přitomnost drog, které by měly být snad za 3 týdny. Dle dostupných zdrojů vím, že ten měsic by my při obrovské dávce štěstí snad mohl stačit k tomu, aby se test ukázal jako negativní. Jenže nechtěl bych to nechávat jen na štěstí. Vím, že se thc shromažduje v tucích odkud je cca následující měsic vylučováno močí z těla. Chtěl bych vědět jestli se dá tomutu procesu jakýmkoli způsobem pomoct. Mě samotného nenapadlo nic jiného, než se z prominutím potit jako prase při cvičení, postit 3 dny a hodně pít.Napadly mě ještě přípravky na spalování tuků. Dále jsem našel ze bych týden před samotnýmy testy měl pít plnotučné mléko a cca 2 hodiny před samotným odběrem sníst alespoň 2 citrony, jenže toto jsou informace s nedůvěryhodných zdrojů(pubertáci na foru grower atd). Měřím 180cm vážím 77kg a dle posledního měření mám cca 27 procent tuků. Prosím o jakoukoli radu, je to pro mne existenční problém( ztráta zaměstnání a to radši nepřemýšlím co by následovalo poté)

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, uvádíte, že jste se rozhodl před týdnem přestat, takže předpokládám, že jste již od té doby THC neužil. Netuším z jakého důvodu Vás budou v zaměstnání testovat, ale zmínil jste, že to proběhne za tři týdny. THC, účinná látka marihuany, je detekovatelná v moči v rozmezí 1 - 30 dní, vyjímečně i déle, závisí především na intenzitě předešlé konzumace, na kvalitě drogy a také na organismu, jak si s tímto procesem poradí. Ano, máte pravdu, THC se shomažďuje v tucích. Tím, že budete aktivně sportovat a dodržovat pitný režim nic nezkazíte, ale upřímně řečeno rychlost odbourání to nijak zvlášť neurychlí. Mezi lidmi kolují různé "zaručené" rady, jak testy ovlivnit, ale tady je jediná možná rada - drogy neužívat, pak jsou testy v pořádku. Nijak zvlášť to "ošálit" ani urychlit nelze. Pro Vaši větší jistotu a kontrolu si můžete na své náklady zakoupit test v lékárně ( cca 100,- ) a test si v domácích podmínkách sám provést ( cca za 14 dní ). Alespoń budete vědět zda jste již v pořádku či nikoliv. Předpokládám, že Váš zaměstnavatel též využije detekčních volně prodejných testů. Tak Vám budu držet palce, mějte se hezky a s marihuanou raději opatrně. M.K.