Dotsz
Alda
Dobrý den, píši Vám s dotazem. Mám za sebou dokončenou léčbu drogově závislích a po dlouhodobé recidívě, bych chtěl nastoupit na nové léčení. Vzhledem ke změně bydliště bych proto rád věděl na koho se mám v tomto směru obrátit a koho popřípadě kontaktovat. Předem děkuji za informace. S pozdravem A. H.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Chápu, že jste v obtížné situaci a je dobře, že jste se rozhodl pro novou léčbu. K tomu, abych Vám mohla doporučit, kam se obrátit, bych o Vás ale potřebovala vědět víc informací. Především to, odkud jste - kde nyní bydlíte, kolik je Vám let, co a jak dlouho jste bral, než jste se šel léčit, zda se jednalo o ambulantní nebo ústavní léčbu, jak dlouho trvá popisovaná recidiva... Pak bych Vám mohla najít vhodný kontakt, kam byste se mohl zajít poradit o možnostech léčby, případně kam se obrátit rovnou se žádostí o léčbu. Napište tedy znovu a pokusíme se vymyslet nejlepší řešení. Zatím držím palce. P. S. Vaše jméno jsem zaměnila v dotazu za iniciály, děláme to v rámci zachování anonymity tazatelů. Nic jiného nikdy v dotazech neupravujeme, pouze jména a kontaktní údaje, protože zodpovězené dotazy jsou pak veřejně k vyhledání na webu, tak by nebylo asi vhodné, aby byly tyto údaje k dispozici. Zadané e-maily se veřejně nezobrazují, slouží pouze k automatickému zaslání informace o zodpovězení dotazu.