pervitin
xxx
dekuji moc Báře Orlíkové...myslím že do centra me asi nikdo nedostane nevím proč ale asi ne...kdyztak bývám asi 20km od Uherského Hradiště,tak me kdyztak na pište nejake to stredisko....dekujii moc.jeste napíšu.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Je to samozřejmě na Vás, zda se rozhodnete nějakou odbornou pomoc vyhledat a nikdo Vás k tomu nemůže nutit, pokud se na necítíte. Já jsem jen z Vašeho předchozího dotazu měla pocit, že by Vám něco takového mohlo pomoci a že byste měl možnost si s někým o Vaší situaci promluvit. Není důvod k nějakým obavám, do kontaktního centra pro uživatele drog můžete zajít anonymně, služby jsou bezplatné a můžete přijít v otevíracích hodinách i bez objednání (lepší je ale předem se domluvit, aby na Vás případně pracovník centra měl k dispozici víc času a mohl se Vám víc věnovat). Informace o tom, že jste tam byl, se k nikomu nedostanou. Také je jen na Vás, zda využijete služby jednorázově nebo pro nějaký opakovaný kontakt. V Uherské Hradišti Vám můžu doporučit Kontaktní centrum o. s. Podané ruce, které vede Vladimír Kaška, kterého osobně znám a předpokládám, že se můžete obrátit přímo na něj (pak by tedy bylo lepší tam i předem zavolat a domluvit se přímo s ním na schůzce, můžete i říct, že jste dostal kontakt ode mně prostřednictvím Drogové poradny). Níže uvádím kontakt. Zvažte to a kdyžtak dejte vědět, jak jste se rozhodl, případně, jak návštěva dopadla. Přeji Vám hodně štěstí. Uherské Hradiště, Kontaktní centrum CHARÁČ, občanské sdružení Podané ruce Průmyslová 819, Uherské Hradiště, 686 01 telefon: 572 540 616 Mgr. Vladimír Kaška http://www.podaneruce.cz