odběr
petr
Dobrý den,nezlobte se že se takto ptám,já se docela sleduji a jsem čistotný člověk.Minulý pátek,jsem byl v laboratoři na odběru krve,měl jsem virozu,a brali mi krev na krevní obraz.Měl jsem jen trošku zvýšené leukocity.Tento týden ve středu,jsem šel znovu,a leukocity už byly v pořádku.V ten pátek,jsem si nevšim,jestli sestra brala novou jehlu na odběr.V tu středu jsem viděl že si brala novou.Chtěl jsem se zeptat,jestli kdyby mě v ten pátek píchla jehlou už po někom použitou,tak jestli by se to už v tu středu,jak sem byl znovu nějak promítlo na tom krevním obrazu,který se dal do normálu,že že mi třeba napíchla tu nejhorší nemoc.Děkuji vám za odpověď a nezlobte se.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Při odběrech krve se v současnosti používají vždy sterilní jehly a po jednom užití se likvidují. Myslím, že si děláte zbytečné obavy. Napadá mě, že se možná kvůli podobným situacím hodně trápíte, sám píšete, že se hodně sledujete a dbáte na čistotu. Možná by Vám pomohla nějaká forma psychoterapeutické podpory, abyste se ve svém životě cítil jistější a abyste se zbytečně netrápil podobnými myšlenkami. Ale to je samozřejmě na Vás a je to jen můj nápad, na základě těch několika málo informací, které píšete.