skupinové setkani
jester
dobrý den prosím o pomoc hledám docházkovou lečbu sjem po měsíčním detoxu jsem z prahy a jsem skoro dva měsíce čistej trápěj mě chutě a to i dvou dení v kuse hledím nakou skupinu kam bych mohl docházet

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Gratuluji k dvouměsíční abstinenci a oceňuji, že jste napsal s žádostí o kontakt, kam se obrátit. Myslím, že je to v tuhle chvíli to nejrozumnější, co jste mohl udělat. Můžu Vám doporučit buď Denní stacionář SANANIM, kde probíhá ambulantní léčba, nebo doléčovací centra. V Denním stacionáři probíhá mimo jiné tříměsíční léčebný program, ale obnáší to denní docházku (program je celodenní, kromě sobot a nedělí), takže pokud pracujete nebo se chystáte pracovat/studovat, tak by to asi nebyla dobrá varianta. Výhodou je, že pokud se vysloveně necítíte dobře, celodenní program a skupinové aktivity, které tam probíhají, by pro Vás mohly být záchranou i z toho důvodu, že Vám zaplní celý Váš čas v průběhu týdne. Další možností jsou doléčovací centra, kde probíhá obvykle skupinový program v pozdních odpoledních nebo večerních hodinách (je koncipovaný pro lidi, kteří pracují nebo studují) několikrát do týdne. Podmínkou bývají obvykle min 2 měsíce abstinence. V Praze je Doléčovací centrum SANANIM, dále Doléčovací centrum o. s. Magdalena a též Centrum následné péče DROP IN (CNP DROP IN má trošku jinou strukturu programu, než ostatní doléčovací centra, ale můžete to porovnat z informací, které mají jednotlivé organizace na webu). Níže posílám kontakty a přeji hodně štěstí. Praha 7, Denní stacionář SANANIM o.s. Janovského 26, Praha 7, 170 00 telefon: 220 803 130 vedoucí: Ilona Preslová http://www.sananim.cz Doléčovací centra: Praha 5, Doléčovací centrum SANANIM, o.s. Ovčí hájek 2549/64, Praha 5, 158 00 telefon: 251 614 070 vedoucí: Tomáš Nedvěd http://www.sananim.cz Praha 5, Centrum následné péče, Drop In, o.p.s. Holečkova 31, Praha 5, 150 00 telefon: 257 326 080 vedoucí: Evžen Klouček http://www.dropin.cz Praha 4, Doléčovací centrum Magdaléna Magdaléna, o.p.s. Pod Vyšehradem 1, Praha 4 - Podolí, 140 00 telefon: 241 409 838; 739 639 119 vedoucí: Jiří Bouška http://www.magdalena-ops.cz