nic
petr
Dobrý den,jen sem se chtěl zeptat,jsem úplně zdravý člověk a hodně čistotný.Minulý pátek jsem byl na krvy v laboratoři,kde jsem měl jít na krevní obraz kvůli viroze.Měl jsem jen trošku zvýšené leukocity.Ve středu,jsem šel znovu a leukocity už byly v normě,tak jak mají být.Jen sem se chtěl zeptat zní to asi směšně,ale já se docela dost pozoruji a dbám na sebe v ten pátek na prvním odběru v laboratoři,jsem si zapoměl všimnout,jestli paní doktorka měnila jehlu za novou,jestli nevzala použitou.Chtěl bych se zeptat,jestli v tu středu,když jsem byl na druhém odběrutak jestli by se už něco objevilo na mém krevním obraze,kdyby tato jehla v pátek byla použitá?ta jehla ve středu,byla nová,toho jsem si všimnul.Děkuji za odpověď a nezlobte se.Josef 26 let.

Odpověděl: Bára Orlíková
Zdravím Vás. Již jsem odpověděla Váš dotaz v podobném znění, který jste zaslal, kopíruji odpověď i sem: Při odběrech krve se v současnosti používají vždy sterilní jehly a po jednom užití se likvidují. Myslím, že si děláte zbytečné obavy. Napadá mě, že se možná kvůli podobným situacím hodně trápíte, sám píšete, že se hodně sledujete a dbáte na čistotu. Možná by Vám pomohla nějaká forma psychoterapeutické podpory, abyste se ve svém životě cítil jistější a abyste se zbytečně netrápil podobnými myšlenkami. Ale to je samozřejmě na Vás a je to jen můj nápad, na základě těch několika málo informací, které píšete.