zuzka
Dobrý den, Chtěla bych se zeptat, co mám udělat proto abych mohla nechat vyšetřit svého přítele na přítomnost dorg. Už několikrát jsem u něj našla stříkačy a další věci potřebné k tomu aby si mohl píchat. Zkoušela sem obyčejný test zakoupený v lékárně a ten vyšel negativní, proto bych chtěla test z krve. Předem děkuji za odpověď.

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, častěji než detekce z krve se používá detekce z moči. V moči je doba prokazatelnosti přítomnosti drog delší (např. u látky pervitin: detekce z moči 3-21 dní, detekce z krve 1-3 dny). Jestliže nemáte dobrou zkušenost s volně prodejným testem (uvádí se cca 97% spolehlivost), můžete nechat test provést v toxikologické laboratoři, kde jsou výsledky testů 100% spolehlivé. Není to ale úplně levná záležitost, detekce jedné látky 487,- ( např. THC+pervitin 2x 487,- , thc 1x 487,- ). Ústřední toxikologická laboratoř Ke Karlovu 2 Praha 2 ( areál dětské kliniky 1.patro, budova A tel : 224 967 188 Jestli nejste z Prahy, nevadí. Můžete vzorek moče zaslat poštou + žádanku od lékaře, výsledek testu přijde k lékaři, který žádost vystavil, u něj i pak probíhá platba. Výsledek testu Vám, ale nevypoví nic víc, než-li to, zda byla v posledních dnech ta která droga užita či nikoliv, neřekne Vám to nic o celkové situaci. Navíc se domnívám, že testování partnera do dospělého vztahu tak úplně nepatří, je velkým zásahem do vzájemné důvěry. Napadá mě, jestli si o vašich problémech nechcete dojít osobně popovídat a poradit se jak by bylo vhodné postupovat dále. Postačí napsat jaká větší města jsou Vám dobře dostupná, můžeme Vám vhodný kontakt doporučit. Zatím se mějte hezky. M.K.