Pravda pod vlivem???
Sonny
Dobrý den, přítelkyně je silně introvertní typ, včera si dala trávu a poté se rozpovídala, mluvila o věcech které by za střízliva asi nikdy nevypustila z pusy, nebyly to výmysly, spíše z ní padaly odpovědi na otázky, které mi dříve nezodpověděla. Je možné, že pod vlivem trávy se otevřelo její podvědomí a ukazuje na pravý stav věcí které jí "letí" hlavou?

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, je samozřejmě pravdou, že pod vlivem THC či jiných psychotropních látek je osoba ve změněném stavu vědomí. Asi bych v tom ale nehledala žádnou zvlášťní "mystiku". Sám uvádíte, že přítelkyně je silně introvertní typ. Je možné, že Vaše "nezodpovězené" otázky si přítelkyně sama pro sebe zodpověděla již dříve, jen třeba nenašla odvahu nebo příležitost je s vámi sdílet. Vaše přítelkyně se s největší pravděpodobností po konzumaci THC uvolnila a zbavila se zbytečných obav, které introvertní jedinci z komunikace mají. Otevřeně komunikovat je ve vtahu určitě zapotřebí, bylo by ale jistě lepší, kdyby se Vám to dařilo i bez konzumace drog. Mějte se hezky a s marihuanou raději opatrně. M.K.