Taky se mi ztratil dotaz!
Fermi
Dobry den, reaguji na prispevek Terezy, ktera nenasla svuj dotaz, ja jsem koncem ledna taky psal a zatim se muj dotaz neobjevil v seznamu odpovezenych. Kod jsem si bohuzel nezapsal. Na dotaz uz jsem se dozvedel odpoved z jineho zdroje a nezanevrel jsem na vas, protoze jste mi uz driv dobre poradili. Ale rikam si, kdyz ctu Terezinu stiznost, jestli vam to fakt nejak neblbne :)

Odpověděl:
Dobrý den, váš minulý dotaz zadaný pod stejnou přezdívkou jako tento, se neztratil, ale bohužel dosud čeká na zodpovězení. Tady technické problémy nenastaly. Vzhledem k jeho obsahu je však potřeba, aby ho odpověděl lékař. A jak již jsem psala v odpovědi Tereze, kolega MUDr. Minařík je poslední dobou pracovně velmi vytížen a na odpovídání v poradně mu nezbývá mnoho času. Takže se vám moc omlouváme. Většina kolegů tady odpovídá mimo rámec svých běžných pracovních povinností a úvazků a jsme si vědomi, že ne vždy stíháme ke všestranné spokojenosti. Píšete, že už jste si poradil jinak, já doufám, že vaše zdravotní problémy, o kterých jste psal, se vyřešily. Děkujeme, že jste na nás nezanevřel a ještě jednou omluva a zachovejte nám přízeň:)