marihuana
bara
chtela bych se zeptat, kam se mohu obratit o radu, kdyz jsem u 14ti leteho syna nasla slukovku, test na thc byl pozitivni.nedokazu odhadnout,jak dlouho a do jake miry je syn zavislý,jestli jen na marihuane.jak v takovem pripade postupovat.zacal chodit za skolu.byla bych rada,kdybych mohla vyhledat odbornou pomoc v brne ci v blizkosti brna. mam adresu na k centrum na videnske v brne,chtela bych popr. jine kontakty

Odpověděl: Jana Marečková
Dobrý den, je dobře, že problém řešíte a hledáte odbornou pomoc. Vzhledem k tomu, že se u syna objevují vedle užívání marihuany i další problémy (docházka do školy), bude vhodné navštívit zařízení, kde pracují nejenom s problémem užívání návykových látek, ale zabývají se i řešením potíží s dospíváním dětí. V Brně působí Poradenské centrum pro drogové a jiné závislosti, Sládkova 45, 613 00 Brno, tel.: 548 526 802, e-mail: sladkova@pppbrno.cz. Toto zařízení nabízí pro děti a mladé lidi pomoc nejenom při řešení problému s návykovou látkou, ale také při potížích v jakékoliv oblasti – škola, vztahy, psychika. Rodiče zde mohou využít jednak poradenství při řešení nejrůznějších problémů s dětmi a jednak mohou navštěvovat rodičovskou skupinu, v rámci které se mohou dozvědět řadu informací o drogách a typických problémových situacích, do kterých se mohou děti (a tím i oni) dostat. V neposlední řadě zde pracují i s celou rodinou v rámci rodinné terapie. Všechny služby jsou poskytovány bezplatně. Více informací o tomto zařízení najdete na www.poradenskecentrum.cz. Informace pro rodiče, jejichž dítě má problémy s užíváním návykových látek si také můžete přečíst na adrese www.odrogach.cz v sekci Rodiče. Přeji Vám hodně štěstí. Mějte se hezky.