Závislost na THC
Anahita
Dobrý den, nedávno jsem Vám posílala dotaz ohledně psychické závislosti na THC, při pravidelném užití. Myslím, že trpím psychickou závislostí a ráda bych Vás poprosila o pomoc, jelikož v mém okolí není nikdo, z blízkých přátel, kdo by mi mohl pomoci. Ničí mě to a nedokážu sama přestat. THC užívám již 6rokem a mylsím, že to dost ovlivňuje můj soukromí život. Jsem vcelku mladá aráda byhc šla studovat, dost mě to omezuje. Díky za Váš čas

Odpověděl: Markéta Kordová
Zdravím Vás, pokud vnímáte, že Vám konzumace THC nepříjemně zasahuje do života a Vy jste se rozhodla pro využítí odborné pomoci, je to určitě velmi rozumné rozhodnutí. Napíši Vám adresu na Kontaktní centrum u Vás, kde by bylo dobré se co nejdříve dohodnout na osobní konzultaci. Pracovník Kontaktního centra s Vámi probere Vaši situaci a problémy, které vás trápí a doporučí další vhodné kroky. Nemusíte se ničeho obávat, veškeré služby jsou bezplatné. Kontaktní centrum Ptácká 162 Mladá Boleslav tel : 326 303 467 P.S. V případě, že byste raději dojížděla do Prahy, se podívejte na stránky www.sananim.cz, máte tam kontakty a veškeré informace o jednotlivých zařízeních a poskytovaných službách. Mohla byste se obrátit na Denní stacionář eventuelně na CADAS. Držím palce, mějte se hezky. M.K.